29.04.10 - 29.05.10

18 april-30 april

20 mac - 20 april

26 mac - 25 april

sampai 30 april

sampai 30 April

1 april - 30 april

Tuesday, April 27, 2010
Aksi Suami Mithali Contest

Wah.. wah.. bestnya contest ni..
Untuk bapak-bapak pula ye..

Contest anjuran ummi hanis

Gambar yang dipertaruhkan ialah..


Nama ibu: Nur Azlina Aris
Nama Ayah: Hamidon Azni
Nama anak: Muhammad Hami Danish
Umur anak: Masa dalam gambar ialah 7 hari
Umur sekarang setahun 7 bulan.
Email: liennasts@live.com

Cerita di sebalik gambar..

Ini gambar masa ayah tengah jemur Danish bawah matahari. Danish kena jemur sebab dia kena jaundice.
Orang cakap nak kena jemur pagi2 buta, masa matahari baru nak naik tu.. So, pepagi lagi ayah dah rajin bawa Danish keluar berjemur.. Nampak kecik je Danish kat situ.. Hehehe.. Very touching la ini gambar..

Ada yang nak join jugak?

Itu sahaja.. Terima kasih kepada puan penganjur kerana contestmu yang sungguh bermakna untuk kaum bapa ye...

1 comments:

UmmuAnis said...

salam Azlina. dah jengah. :) good luck ya

About Me

My photo
Berasal dari Segamat Johor. Berumur 24 tahun.Belajar tak tinggi, STPM je. Isteri kepada Hamidon bn Azni dan ibu kepada Muhammad Hami Danish. Baru berjinak-jinak untuk mencipta blog sendiri. Blog ini wujud atas dasar ingin berkongsi serba sedikit mengenai diri sendiri dan orang di sekeliling, perkara yang berlaku dalam hidup yang singkat ini. Juga buat tatapan anak bujang yang seorang tu.

Youthsay Campaign

Borak Sini


ShoutMix chat widget

Followers